>

Топ експертів нашого міста - dzubaaroslava

Новичок
dzubaaroslava
Відгуки: 1
Коментарі : 0
Передплатників: 0
Підписатися
Сортувати по:
Відгук про ""
середа, 22 листопада 2023 р.
Вийшла жахлива співпраця  з цією компанію ,а особливо з менеджером Ангеліною . Хотіли спершу спробувати привезти малу партію товару, та переконатися чи нам підійде така логістична компанія . Менеджер Ангеліна при розмові сказала, що без питань малу партію товару вони зможуть привезти. Попередила, що мінімальний вантаж це 1 кг від постачальника. Коли діло прийшло до приймання товару на складі в Китаї, Ангеліна сповістила, що вага посилки від постачальника має бути від 5 кг . Виникає питання, нащо було говорити , що мінімальний вантаж 1 кг? Коли прийшов вантаж деякі товари було пораховані не по тій групі , в посилці з'явились якісь нові накладні . Менеджер Ангеліна дзвонила та почала казати, що вона про все говорила, а всі ці дані видумані нами. Говорила, що в неї є записана розмова через систему Binotel, яку вона прослуховувала не раз . Ми попросили запис розмови, адже на щастя ми знаємо як працює Binotel.  Але Ангеліна відмовила нам , посилаючись на те, що розмови з клієнтами це конфіденційна інформацію для клієнта, і право прослуховувати має тільки вона та керівники компанії. Конфіденційною не може вважатися інформація, яка напряму стосується компанії та цього клієнта без залучення 3-ї сторони. Менеджер Ангеліна є надзвичайним "професіоналом" своєї справи , саме тому при вирішенні питань вона не могла нормально розмовляти, неодноразово кидала телефон, перебивала, кричала. Ми попросили, щоб з нами зв'язались керівники цієї компанії, але Ангеліна відмовила, посилаючись на те, що керівники цієї компанії є ВЕЛИКІ та ПОВАЖНІ люди, які не мають часу на вирішення питань з клієнтами, а займаються стратегічним плануванням. При виставлені рахунку сума була величезна, після відмови в оплаті ,нам знизили рахунок майже в 2 рази.  Цікаво, чи може компанія відмовитися від свого заробітку?, чи це ХТОСЬ хотів підзаробити? Після того як менеджер Ангеліна, відмовилась з нами розмовляти по телефону, з нами спілкувалася Юля, яка працювала менеджером з підбору персоналу. Юля чудова та приємна дівчина , але обіцяючи зв'язати нас з іншим менеджером для вирішення усіх питань  цього не зробила. Вантаж ми так і не забрали) Рекомендую, інколи керівникам компанії замість стратегічного планування, займатися своїми працівниками , а саме проводити роботи з комунікації, прослуховувати розмови в Binotel, брати участь у вирішенні спірних питань з клієнтами на їх вимогу. Також, зверніть увагу на психологічний стан ваших працівників, а особливо менеджера Ангеліни, можливо їй потрібна допомога або відпочити. Тому, що кричати, перебивати та кидати телефон - це не здорова поведінка працівників, які ведуть комунікацію з клієнтами та є обличчям компанії. код клієнта 120- 7996