Чи можливо, будучи дизайн агенцією зі Львова, будувати і запускати цифрові продукти на глобальному ринку? Як досягти успіху, якщо команда знаходиться віддалено від замовника, а продукти — не відомі на локальному ринку бренди?

Існує популярна думка, що відстань створює бар'єр і гальмує дизайн процеси, а незнання менталітету країни замовника ускладнює проведення досліджень, інтерв'ю та створення дієвого маркетингу

За три роки існування агенції The Gradient ми запустили десятки проектів від стартапів до великих ентерпрайзів, в тому числі веб-сайтів, мобільних додатків та лендінгів на ринки від ОАЕ та США до Великобританії та Західної Європи

На зустрічі ми поділимося досвідом створення агенції The Gradient, поговоримо про продуктовий дизайн та маркетинг цифрових продуктів та специфіку роботи на глобальному ринку

Спікер:Olena Zanichkovska — співзасновниця та директорка The Gradient, відповідає у компанії за стратегію продуктів та маркетинг, допомагає стартапам та ентерпрайзам створювати та успішно запускати цифрові продукти.

Про The Gradient:Це компанія, що займається дизайном та запуском цифрових продуктів у різних країнах світу.

Клієнти: Intrepid Ventures (Hong Kong), MachFast (UK), JaJa (UK), SWAN (UAE), Novalume (Denmark), Daimler (Germany), Qatar Airways.