28 лютого 1962 року на 8-му Західнонімецькому фестивалі короткометражних фільмів у Оберхаузені 26 режисерів із Західної Німеччини підписали Оберхаузенський Маніфест. Ця історична подія змінила як німецьке, так і світове кіно, коли митці та їхні послідовники проголосили пошук альтернативних форм виробництва та нової естетики в сучасному кіно. Підписання Оберхаузенського Маніфесту ознаменувало період, коли молоді режисери короткого метру в Німеччині почали висловлюватись вільно в кіно на політичну тематику. 

12 відреставрованих короткометражок будуть представлені в двох програмах 20 і 21 квітня. Перший показ присвячений урбаністичному оточенню, тоді як другий зосереджений на провінційному житті. Обидва сеанси розпочнуться документальними фільмами, в яких відомі режисери, такі як Вернер Герцоґ і гості Оберхаузенського фестивалю, відверто і критично висловлюються про стан кіно, часто мало не доходячи до словесних сутичок одне з одним. Ці фільми — це і важливий історичний документ епохи, і мистецьке досягнення, яке в свій час було визнане фестивалями на кшталт Берлінале (Реєстрація) і Маннхайм (Це напевно творіння Гітлера), а зараз входять до ретроспектив у цілому світі.