Наші спецпроекти12
Топ експертів нашого міста - Семен
Сортувати по:
Відгук про "Ігрова зона"
понеділок, 30 вересня 2024 р.
Я настійно не рекомендую витрачати час на цю "контору".
27 серпня замовив EcoFlow Delta 2 за 36899 грн, подзвонили, попросили передоплату 1000 грн – одразу відправив. Сказали чекати близько 5 днів. Я уточнив, ЧИ ТОЧНО буде відправлено у ці терміни і чи є вона в наявності – на що мені впевнено відповіли, що точно відправлять, і в наявності теж все є.
Протягом дня ціна зросла до 42000 грн. Я уточнив, чи залишиться ціна такою ж, як при оформленні замовлення – сказали, що залишиться.
28-го я вирішив уточнити за ТТН – сказали, що чекати її у застосунку Нової Пошти. Надіслати самостійно при відправці замовлення – у них корона спаде, гаразд. Трохи пізніше, того ж дня, мені дзвонить менеджер і каже, що у них несподівано закінчилися станції, і є нова "партія" від "постачальника", але вже за новими цінами (на той момент близько 41000 грн). Я, звісно ж, відмовився. Менеджер передзвонив через 5 хвилин і повідомив, що він ВЖЕ домовився з "постачальником", і постачальник, добра душа, готовий відвантажити мені з нової партії за старою ціною, і "контора" готова відправити вже сьогодні – МАКСИМУМ ЗАВТРА (їхні слова), адже вони УЖЕ НА СКЛАДІ В НИХ.
Думаю, всім зрозуміло, що жодних договорів із "постачальником" там і близько не було, а була спроба розвести на доплату.
Вже тоді я зрозумів, що моя історія нічим не відрізнятиметься від інших відгуків на цьому сайті. Але гаразд, я вирішив почекати, мені не горіло.
29-го ввечері я знову написав їм у бот із питанням, що з відправкою. Відповіли, що у них великий ажіотаж. Який саме в них ажіотаж при 0 позитивних відгуках про EcoFlow на тому ж Hotline – я не знаю. Мабуть, ажіотаж на вигрузку зі складу до Нової Пошти?
Зрештою, попросили почекати ще 2 дні, і посилка вже точно буде відправлена. Гаразд, давайте ще раз почекаємо.
31-го я просто запросив повернення грошей. На що мені сказали, що протягом 3-х днів я їх отримаю, але навіть тут вони примудрилися затягнути. Через 3 дні я лише отримав смс на пошту від платіжної системи, що надійшов запит на повернення грошей. Очевидно, бідний завантажений менеджер 3 дні повз до комп’ютера, щоб оформити повернення платежу. Ну і ще кілька днів зайняло зарахування коштів (це вже питання до банку, а не до контори).
Мораль цієї байки така – краще не зв’язуватися з цією "конторою", бо обслуговування в них на підвальному рівні. Так, якби ціна впала назад до тієї, за якою я замовляв EcoFlow – можливо, вони б мені її відправили. Але як тільки на ринку можна продати дорожче хоч на тисячу чи дві – вони самі себе з’їдять, але будуть максимально тягнути час, щоб або ціна впала, або ви доплатили і купили за актуальною ціною.
Зараз вони почнуть у коментарях розповідати про неймовірний ажіотаж у їхньому підвалі та неможливість відправити все вчасно. Але тим, хто прийшов сюди за відгуком – і так усе зрозуміло.
І наостанок. Вони люблять видаляти коментарі(Йдеться про хотлайн.). Може, через підтримку Hotline, може, ще якось, тут не знаю. Але на моїх очах за пару днів зникло кілька негативних коментарів про EcoFlow. І про це писав також не один я
UPD: За місяць було видалено близько 10-15 коментів з хотлайну
2
0

