Наші спецпроекти4
ННовинки кіно
ББлагодійні фонди
ББізнес під час війни
ППатріотична продукція
ЗЗамовляти друк поліграфії - це легко з Вольф: Практичні поради
Топ експертів нашого міста - Galina Aksyenova
Сортувати по:
Відгук про "АМеблі (aMebli), інтернет-магазин матраців"
понеділок, 29 серпня 2022 р.
Це просто жах!
Замовила цей матрац в розмірі 160*200. Приїхало невідомо що
розміром 150*200 (на 10 см менше) БЕЗ жодних!!! документів - ані накладної, ані
гарантійного талону, нічого. Вважаючи,
що той матрац, що я замовляла, не виробляється в розмірі 150*200, це, взагалі,
може бути що завгодно. З того, що я бачу, воно геть не відповідає заявленим
характеристикам: воно не жорстке, не стабільне і не зручне. Таке враження, що
зібрано з гімна та палок десь в гаражі. На моє питання про документи менеджер
відповів: "А ми на ці матраци документи не видаємо!" (маю скрин, бо
листувалися у вайбері). Я їх дуже розумію: видавати документи на такий жах,
мабуть, соромно.
Мені обіцяли доставку Містом та накладний платіж від Міст, з
квитанцією, гроші за цбю квитанцію включили в вартість заказу. Заказ отримував
племінник, мене не було дома. Кур"єр гроші взяв, квитанцію не виписав.
Тепер кожного разу, коли я дозвонююсь і прошу забрати матрац
та повернути гроші, менеджери дуже дивуються: в нас такого заказу нема! Ага, ми
дорослі люди, всі все розуміють: ви провели заказ на нал та видаліли його з
бази. В вас слідів немає, профіт.
Але ж в мене вони є: і заказ, і квитанція від Міст і
відскрінена довга переписка з менеджером - цього достатньо, щоб відправити
жалоби скрізь і зробити так, щоб цей матрац запам"ятався не тільки мені.
Матрац стоїть посеред хати, перспективи повернення його та
грошей на даний момент невизначені.
Всім покупцям раджу: біжіть звідси!!! Якнайшвидше! Купіть в
іншому місці, де до покупців ставляться як до людей
0
0