За мотивами п`єси К.Гольдоні «Слуга двох панів» на музику О.Колкера.
Головна героїня мюзиклу – її Величність Любов! Розлуки та небезпечні подорожі, сварки і дуелі, пристрасні клятви та інтриги – через все це доведеться пройти героям вистави у пошуках власного відчуття щастя.
Події розгортаються у Венеції. Спритний, веселий юнак з Бергамо на ім’я Труффальдіно мандрує до повної перспектив та можливостей Венеції у пошуках кращої долі і наймається слугою до Федеріко Распоні.
Однак, як з’ясовується, насправді синьйор Распоні – це його переодягнена сестра – Беатріче. Ризикуючи життям та приховуючи своє справжнє обличчя, вона намагається будь-що розшукати свого коханого Флоріндо Аретузі, без якого їй світ не милий.
Під виглядом брата Беатріче прямує до будинку венеціанського купця Панталоне. Візит непроханого гостя не радує ані самого Панталон та його дочку Кларіче, ані їх гостей – доктора Ломбарді і його сина Сільвіо. Справа в тому, що Сільвіо і Кларіче давно кохають один одного і звістка про загибель на дуелі Федеріко, з яким була заручена Кларіче, якнайкраще відкриває закоханим шлях до шлюбу. Поява Распоні, нехай, навіть, воскреслого з мертвих, перекреслює надії молодих на щасливе майбутнє. Крім того, Панталоне заборгував Распоні і тепер не має бажання повертати кошти.
Виконуючи завдання свого господаря, Труффальдіно зустрічає ще одного загадкового синьйора, який теж пропонує юнаку стати його слугою. Швидко зметикувавши, що працюючи у двох панів, він буде отримувати платню у подвійному розмірі, хитрун з Бергамо погоджується на цю привабливу пропозицію. Але авантюрист Труффальдіно навіть не здогадується, що незнайомий синьйор – це і є коханий Беатріче Распоні.
Історія має щасливий фінал: Беатріче знайде Флоріндо, Кларіче вийде заміж за Сільвіо, а Труффальдіно не тільки отримає, як і хотів, подвійну платню, а й зустріне своє справжнє кохання.
Мюзикл «Труффальдіно із Бергамо» у Національній опереті України створюється за одним з кращих зразків комедії дель арте, комедії масок – виду італійського народного театру, актори якого грали у масках і постійно імпровізували.
Трупи, що грали комедії масок у добу Відродження, були першими в Європі професійними театральними трупами, де закладалися основи акторської майстерності і де вперше були присутні елементи режисури. Персонажі комедії масок – це втілення комічного гротеску, буфонади, яскравого видовища карнавального типу.
Національна оперета України у власній версії постановки «Труффальдіно із Бергамо» перенесе глядача до Венеції у розпал традиційних для цього місця святкових масових гулянь. Стихія карнавалу, буйство фарб, яскравість костюмів, блиск прикрас, загадкові маски на обличчях, кураж від пригод і авантюр, сміх, оголені нерви, азарт та інтриги занурять публіку у світ таємниць і шокуючих відкриттів.