Ваш бізнес продовжує рости вверх і у вас з'явилися цілком передбачувані проблеми: нестача персоналу, нерозуміння того, що відбувається в колективі, і як усім цим керувати.

20-21 квітня в Fedoriv Hub пройде дводенний практикум "Людський ресурс, як основа відмінного сервісу", який допоможе вести бізнес не інтуїтивно, а виробити власну систему.

Вам потрібен цей практикум, якщо ви згодні з більшістю тверджень:

• Ви управляєте колективом від 5 до 350 чоловік.

• Ваші співробітники не відповідають уявленням про ідеальну команду.

• Ви втратили віру в свій персонал - вам все доводиться робити самому.

• Для наступного етапу розвитку вам необхідні знання та інструменти з управління персоналом. Хоча б для того, щоб контролювати рішення і дії вашого HR-a.

• Ви хочете отримати відповідь на питання: «Як утримати баланс між турботою і ризиком втратити контроль над персоналом?»

Практикум проведе бізнес тренер, фахівець побудови сервісу для різних організацій, сертифікований тренер SQI, учасник навчальних проектів компанії ZAPPOS, тренер мережі 5* готелів InterContiental Hotel Groups — Tatyana Petrukha . Вона зібрала кращі кейси з управління персоналом ZAPPOaS, InterContinental, Facebook, Disney та адаптувала їх до української реальності.

В перший день Тетяна розповість про те, чому настільки важливі знання про Human Resource для розвитку бізнесу і що таке HR бренду. На другий день розберемо основні проблеми та розробимо систему в зонах: найм, адаптація, навчання, комунікація, звільнення.