На семінарі будуть оприлюднені найсучасніші, неабеткові стратегії просування товарів і послуг, правила побудови успішної антикризової маркетингової стратегії.
1. Сучасний маркетинг і продажі – це управління емоціями клієнтів та відносинами з клієнтами. Що таке раціональні й ірраціональні інструменти в маркетингу і рекламі. Як запустити каскад позитивних емоційних реакцій при
контакті з вашою пропозицією. Як зробити, щоб ціна не мала ролі.

2. Партизанський і малобюджетний маркетинг:
а) схема побудови унікальних каналів комунікацій, як відсторонитися від «бодання» з конкурентами. Маркетинг партизан. Де ми натикаємось на приховану рекламу. Як її розробити. Кому це сподобається і як будуть здивовані
конкуренти.
б) Малобюджетні канали комунікації. Що це таке, і як вони працюють. Як їх шукати для вашої пропозиції. Як несподівано мало це потребує витрат грошей і трохи більше – деяких знань та хитрості.
г) Вірусний маркетинг і сарафанне радіо. Як запустити сарафанне радіо. Як це працює в голові споживача.

3. Після цього тренінгу ти сам собі маркетолог!