У Вас стабільний потік клієнтів, але не росте прибуток. Ви не можете знайти нові
шляхи просування бізнесу. А можливо у Вас старт-ап і Ви взагалі не знаєте як поведуть себе з Вашим продуктом користувачі. Тоді ця тема для Вас. Приходьте вчитися проводити опитування.

  • Коли варто робити опитування
  • Побудова гіпотез
  • Розробка анкети
  • Як визначити кількість людей що треба опитати?
  • Як автоматизувати збір анкетних даних підручними засобами?
  • Основні правила анкетування
  • Підготовка персоналу
  • Обробка результатів
  • Базові принципи первинної аналітики
  • 2 кейси прикладів анкет, збору результатів та первинної аналітики.

Семінар проводить Артем Малиш – експерт з маркетингу, досвід роботи та розвитку
компаній в сферах фінансів, FMCG, туризму, культури та ін.