У Вас стабільний потік клієнтів, але не росте прибуток. Ви не можете знайти нові
шляхи просування бізнесу. А можливо у Вас старт-ап і Ви взагалі не знаєте як поведуть себе з Вашим продуктом користувачі. Тоді ця тема для Вас. Приходьте вчитися проводити опитування.
- Коли варто робити опитування
- Побудова гіпотез
- Розробка анкети
- Як визначити кількість людей що треба опитати?
- Як автоматизувати збір анкетних даних підручними засобами?
- Основні правила анкетування
- Підготовка персоналу
- Обробка результатів
- Базові принципи первинної аналітики
- 2 кейси прикладів анкет, збору результатів та первинної аналітики.
Семінар проводить Артем Малиш – експерт з маркетингу, досвід роботи та розвитку
компаній в сферах фінансів, FMCG, туризму, культури та ін.