7 реальних переваг SEO для бізнесу в Києві
Чи варто інвестувати в пошукову оптимізацію? Чи пропонує SEO реальну цінність? Для багатьох власників бізнесу стоїть питання щодо того, за допомогою яких каналів цифрового маркетингу можна якнайкраще розвивати свою компанію в умовах жорсткої конкуренції, яка спостерігається в столиці. Пропонуємо ознайомитися з реальними перевагами оптимізації сайтів і дізнатися, чому компаніям, які працюють в Києві, варто ставити ціль збільшити видимість у пошуку.
1. SEO збільшує якісний трафік на сайт
Покращення видимості в пошуку, що веде до збільшення відвідуваності вебресурсу, є надзвичайною перевагою SEO. Пошукова оптимізація орієнтується на клієнта за допомогою використання відповідних запитів у пошуку. Оскільки користувачі вже шукають те, що ви можете запропонувати, звичайне покращення видимості спрямовує якісний трафік на вебресурс, при цьому не треба додатково спокушати чи переконувати відвідувачів.
2. SEO-оптимізація покращує довіру
Google оцінює сайти на основі десятків і навіть сотень сигналів на сторінці та поза нею, звертає увагу на вміст, швидкість завантаження сторінок та зручність відкриття на мобільних пристроях. Хоча більшість споживачів, ймовірно, не враховують ці сигнали, вони дійсно очікують, що пошукова система запропонує релевантний і цінний контент. Більшість людей повністю довіряють алгоритму і не переходять на наступну сторінку пошукової видачі. Довіра розвивається на основі авторитету пошуковика та якості самого продукту чи послуги.
3. SEO забезпечує просування 24/7
Взаємодія з клієнтами через оптимізований сайт не припиняється після робочого дня, як це може бути з роботою кол-центру. Розташування на верхніх позиціях пошуку не зникає після вичерпання бюджету, як, наприклад, у ситуації з платним просуванням. Результат, досягнутий за допомогою SEO, збережеться й працюватиме 24/7.
4. SEO націлюється на всю маркетингову воронку
У рамках реалізації SEO-стратегії на сайті можна розмістити різноманітні типи контенту, орієнтовані на кожен етап маркетингової воронки. Хоча публікація в блозі спочатку не призведе до конверсії, проте інформативні статті створюють лояльність до бренду та підвищують його впізнаваність. А це в перспективі приводить до конверсії.
5. SEO охоплює різні сегменти цільової аудиторії
Пошукова оптимізація ефективно працює для компаній, чиї послуги орієнтовані на різні сегменти аудиторії. Наприклад, фірма зі встановлення басейнів може обслуговувати власників будинків і комерційних клієнтів. Як бачимо, це дві різні аудиторії. У такому разі SEO-спеціалісти запропонують створити окремі сторінки, одну з яких буде націлено на ключові запити типу «послуги зі встановлення басейнів у будинках», а іншу — на «послуги зі встановлення комерційних басейнів».
6. SEO підвищує успіх PPC
Платна реклама в пошуку (PPC) і SEO працюють разом. Розташування сайту у верхній частині результатів платного пошуку та на перших сторінках органічного надає споживачам додаткові можливості відвідати вебресурс і зміцнює довіру до бренду. Крім того, дані SEO можна використовувати для оптимізації стратегії PPC.
7. SEO — це довгострокова маркетингова стратегія
Якісно виконана оптимізація сайту забезпечує ефективність для бізнесу вже протягом перших 3–6 місяців роботи над проєктом. Проте з часом показники тільки покращуються. Фактично масштаб результатів SEO відповідає бюджету, зусиллям і часу, витраченим на це. Але будьте обережні, якщо SEO-компанія обіцяє миттєві результати.
Реалізація продуманої стратегії оптимізації пошукових систем потребує певного часу. Замість того, щоб кидати розпочату справу, коли ви не бачите значних здобутків одразу, наберіться терпіння та дотримуйтеся обраних методів. Зміна відбудеться. Щоб побачити найкращі результати SEO, будьте готові розглядати це як інвестицію з довгостроковим прибутком.
Джерело: https://elit-web.ua/seo-kyiv