• Головна
  • Що таке лідогенерація та її особливості в IT?
Новини компаній
17:16, 28 березня 2023 р.

Що таке лідогенерація та її особливості в IT?

Новини компаній
Що таке лідогенерація та її особливості в IT?, фото-1

Щоб бізнес приносив дохід, необхідно у максимально можливій кількості використовувати всі наявні нині маркетингові інструменти. Одним із них сьогодні є лідогенерація – маркетинговий процес, чиє основне покликання це виявлення та стимулювання інтересу до певного продукту. Говорячи більш простими словами, лідогенерація це процес збору бази потенційних покупців, які можуть замовити необхідну їм послугу за кращою ціною, та їх контактної інформації для проведення подальшої ефективної роботи з ними (їх залучення).

Своєю чергою ліди – це люди, котрі проявили інтерес до послуги чи продукту та відповідно можуть стати клієнтами компанії. Лідом можливо вважати людину, котра:

  • натиснула на рекламу;
  • підписалася на рекламну розсилку;
  • залишила в анкеті свої контакти;
  • уже оформила замовлення тощо.

Основна типологія лідів

Спеціалісти виділяють існування 3-х розповсюджених типів лідів. «Холодний» лід або як його ще називають Research Qualified Lead. Це компанія/приватна особа, котрі підходять конкретно під вашу цільову аудиторію або також ICP, чия контактна інформація у вас наявна, водночас потреба покупки ще відсутня або просто ще не сформована.

Далі йде «теплий лід» (Marketing Qualified Lead) чи простіше кажучи особа/компанія, яка знає про вас, має наміри до майбутньої покупки, чітко розуміючи свої потреби та зараз саме знаходиться в процесі вибору серед можливих постачальників.

Ну і звісно третій тип лідів – «гарячий» лід чи як його ще називають Sales Qualified Lead. Це компанія/приватна особа, які вже готові купувати та обговорюють з вами умови співпраці та можливі знижки.

Чому лідогенерація важлива? Переваги лідогенерації для бізнесу

Лідогенерація важлива для бізнесу оскільки вона збирає людей та в результаті перетворює їх на вашу аудиторію й базу контактів. Основною перевагою цього процесу є якраз отримання готових контактів, які уже впродовж найближчого часу можуть стати вашими клієнтами, придбавши ваш товар чи скориставшись вашими послугами. Додатково серед переваг лідогенерації:

  • таргет людей, які постійно зацікавлені у вашому продукті;
  • суттєве підвищення впізнаваності бренду;
  • отримання цінної інформації (контакти та імена, бажання й потреби людей, інфа про конкурентів);
  • збільшення на вашому сайті кількості зареєстрованих користувачів;
  • збільшення доходу.

Типи лідогенерації та інструменти

За інтересом ліди розподіляють на inbound (гарячі/вхідні) або ж простіше кажучи людей, які уже проявили свій інтерес та розшукали вас самостійно (знаходять вас за допомогою контенту, соцмереж, seo просування сайту в інтернеті), а також на outbound (холодні/вихідні) – компанія або особи, яких розшукали ви самостійно якраз завдяки налаштуванню таргет реклами та використанню інструментів для лідогенерації (ви знаходите ліди завдяки таким інструментам як контекстна реклама, холодний аутріч, синдикація контенту).

Серед основних інструментів лідогенерації можна виділити посадкову сторінку, веб-сайт та вебінари, пошукову та медійну і таргетовану рекламу, блоги та форуми з іншими ресурсами, що їх відвідують ліди.

Якщо ви хочете аби лідогенерація принесла свої успішні результати, варто довіряти цей процес професіоналам з багаторічним успішним досвідом роботи у сфері розвитку бізнесу. Для прикладу, це може бути компанія Bizzzdev.

Особливості лідогенерації для IT сфери

Лідогенерація в іт являється окремою функцією outbound маркетингу в IT, котра відповідає за пошук та подальше контактування для вашої айті компанії з потенційними замовниками. Сам процес лідогенерації тут спеціалістами розділяється на такі основні етапи як створення опису портрета ідеального клієнта (ICP), створення бази даних та робота з ними, вибір каналів з майданчиками для лідогенерації (фріланс платформи, соцмережі, месенджери, email), а також відповідно написання текстів для розсилок.

Business Audit, для чого потрібен?

Перш ніж розпочати побудову маркетингових лідогенераційних процесів у своїй компанії, необхідно провести бізнес аудит. Для цього зазвичай достатньо заповнити спеціальний документ, куди входять розсортовані на кілька секції питання (загальна інфа про компанію, стратегія з короткостроковими КРІ команди, мотивація з джерелами лідогенерації та ін.). Заповнення цієї анкети дозволяє відкрити в тій чи іншій компанії її вразливі місця, які обов'язково мають бути акцентовані та ретельно опрацюванні. Зазвичай серед основних проблем аналітика, воронка продажів та мотиваційна й онбординг частини.

Якщо ви хочете отримати максимально чесні та прозорі результати проведеного процесу, пам'ятайте що для цього вкрай важливо обирати компанію чи спеціаліста зовні.

Як вибрати компанію для лідогенерації і не втратити кошти

Якщо ви хочете обрати найкращу компанію для лідогенерації та при цьому не втратити ваші кошти, радимо звернутися за допомогою до професіоналів з понад 10-річним успішним досвідом роботи у сфері розвитку бізнесу. Вашій увазі пропонуємо знайомство з Bizzzdev https://bizzzdev.com/, сучасною українською компанією, котра швидко та доволі ефективно допомагає у налагодженні процесів продажу з маркетингом завдяки ряду нині інструментів: розробка маркетингової стратегії, Seo оптимізація та звісно автоматизація лідогенерації.

Спеціалісти компанії мають неабиякий досвід у роботі, володіють необхідними для цього знаннями, вміннями та навичками, а також завжди готові проконсультувати вас та допомогти розібратися у тому, що саме вам необхідно для успішного розвитку вашого бізнесу.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...