Амбасадори театру про smart-вистави та уподобання глядачів у ТРК «Проспект»
Днями, 16 листопада, в ТРК «Проспект» відбулася зустріч амбасадорів театру, на якій були присутні керівники театрів, продюсери, художники-постановники, актори та професійні глядачі.
Головна тема – це обдумати та обговорити ідею smart у театрі і як вона резонує у споживача-глядача. Даний захід став емоційно-логічним продовженням соціально-освітнього проекту «Smart-шопінг у ТРК «Проспект». Клепка мусить бути». Тоді спікери, які представляли різні культурно-освітні сфери, ділились власними лайфхаками про smart-вибір. І якраз відео-ролик із виступом Сергія Винниченка, театрального блогера та автора проекту «Театральна риболовля» по-особливому зацікавив підписників медійних площадок ТРК «Проспект», які водночас є відвідувачами торгово-розважального комплексу і театру.
Адже глядач і покупець в одній особі шукає саме те, що йому подобається та що близьке до його картини світи, щоб наповнитися та задовольнити внутрішній ресурс новими емоціями, враженнями та корисними лайфхаками. І smart у театрі, як і на шопінгу, дуже особистий:
Індивідуальний пошук та вибір свого театру, свого режисера, а не слідування масовим усталеним пропозиціям в стилі «для всіх»;
Власний підбір тих вистав, які зможуть вирішити актуальну потребу глядача на даному етапі: розрядитися, подумати, посміятися та отримати заряд гумору;
Ефективно інвестувати свій час у театр, щоб провести час із друзями чи родиною. Але якщо щось пішло не за планом, не соромлячись, залишати глядацьку залу та перемикнутися на щось більш мотивуюче.
«Сучасний український театр наразі знаходиться в стані самоідентифікації. Від періоду його безальтернативності вже відійшли, а на рейки цивілізованого бізнесу - ще не стали. Тому в професійному і глядацькому суспільстві відчувається потреба в обговоренні наріжних питань. І одне з найочевидніших - чим є театр сьогодні? Тема smart, ініційована ТРК «Проспект», гостро зрезонувала у театральній спільноті. Підтвердження тому - конструктивна дискусія, яка пройшла минулої суботи в приміщенні торгово-розважального комплексу», - зазначає Сергій Винниченко.
«Розумне використання театру - це свідомо налаштуватись, ознайомитись із матеріалом, тилем творчості режисера і т.д. Похід у театр в стилі smart – це вже не розвага, а робота над собою та саморозвитком. Театр не дає готових відповідей, а навпаки, ставить питання, щоб глядач сам їх віднайшов. Так театр розвиває критичне мислення, а без нього в сучасному світі постправди не можна», - переконаний Петро Богомазов, художник Національного драматичного Театру ім. Франка.
«У буремних 90-х була подія, яка неабиякою мірою спонукала сплеск нових хітів і зірок – «Зоряний прес-клуб». Ця субота в ТРК «Проспект» мені енергетично чимось нагадала ті відчуття, коли знаходишся в компанії полярно-думаючих професіоналів і вони наштовхують на нові думки та ідеї. Це дуже гарна штука для всіх, хто хоче бачити smart український театр і розуміє, що ми живемо в ХХІ сторіччі» - зазначає Олександр Ягольник, продюсер українських пісенних фестивалів.
«Такі посиденьки «наживо» необхідні, адже мережа фейсбучного спілкування не дає тих емоцій. Тут тобі й очі, і голос з тембром. Теми можуть варіюватися від театру до кіно, і знов до життя. А це є рушійною силою вічних тем мистецтва. Сподіваюсь, що цей формат зібрань переросте в такий собі «Клуб театральної риболовлі» у різнобіччі думок, гумору та дискусій із приємною компанією», - висловив припущення Дмитро Рибалевський, Заслужений артист України, актор Національного драматичного Театру ім. Франка.
«Тема smart може зайти далеко як у міжособистісних дискусіях, так і у власному виборі та світосприйнятті. Почувши, що про smart говорять театрали, чітко починаєш розуміти, що це персональна відповідальність у стилі – «хто я і як я себе позиціоную у світі. «Я-споживач» чи «Я-продюсер». Чи я обираю активну позицію викликів заради удосконалення, чи я – слідую за усіма, не виділяючись, а споживаючи те, що дають. І у театрі, і під час шопінгу, і у саморозвитку все у руках власного вибору та власної відповідальності. Де цінується емоційно якісний контент та контекст», - підсумувала Олена Обухівська, менеджерка із комунікацій Arricano, ТПК «Проспект».
Smart- дискусії у ТРК «Проспект» розпочались із театру, адже будь-яка інтелектуально розвинута людина рано чи пізно починає цікавитися мистецтвом. Наприклад, театром.