Виклик поліції та швидкої без телефона і не тільки: у київському метро з’явилась нова послуга, - ФОТО
Відтепер інформаційні стійки, які розташовані на платформах станцій київського метрополітену, працюють для оперативної комунікації пасажирів із довідковим центром метро.
Про це повідомляє пресслужба КП "Київський метрополітен".
У київському метро з’явилась нова послуга, Фото: КМДА
Також не забувайте підписуватись на наш Telegram-канал "Головні новини Києва – 44.ua", щоб бути в курсі всіх подій та нічого не пропустити.
Щоб отримати інформацію про роботу підземки, необхідно натиснути кнопку для виклику та дочекатися відповіді працівника центру. Пасажири можуть проконсультуватися, зокрема, з таких питань:
- режим роботи станцій;
- оплата проїзду;
- укриття на станціях під час повітряної тривоги;
- супровід маломобільних пасажирів;перевезення багажу;
- пільговий проїзд;
- повідомлення про виявлення забутих/залишених речей;
- звернення про виклик швидкої допомоги для пасажира;
- виклик працівника станції або поліції при позаштатній ситуації тощо.
У київському метро з’явилась нова послуга, Фото: КМДА
Крім того, на інформаційних стійках відображаються: схема ліній метрополітену, нумерація виходів зі станції, вигляд станції зовні, карта вулиць та інформація про курсуючий наземний транспорт.
У київському метро з’явилась нова послуга, Фото: КМДА
Інформаційні стійки розміщені на платформах усіх станцій метрополітену, окрім станцій «Гідропарк», «Лівобережна», «Чернігівська» і «Лісова». А на станціях «Дніпро» та «Дарниця» вони розташовані у вестибюлях.
Також ми писали раніше про те, що у Києві посилять заходи безпеки у місцях скупчення людей, зокрема у транспорті.