Alyona Alyona, Олексій Гладушевський та Влад Іваненко спустилися в метро, щоб показати мистецтво

Команда OVERALL завітала в столичний метрополітен з метою поширити мистецтво в маси. Бренд створює комбінезони з репродукціями картин найвідоміших та найдорожчих українських художників, таких як: Олександр Ройтбурд, Роман Мінін, Василь Цаголов, Микола Маценко та інших. Митці відомі як в Україні, так і за її межами, беруть участь у світових виставках та арт-ярмарках, а їх роботи продаються на відомих аукціонах, таких як Phillips та Sotheby's. До речі, картину “Прощавай, Караваджо!” Олександра Ройтбурда купили на лондонському аукціоні Phillips за рекордну на той час для українського живопису суму — $97 тисяч, а Роман Мінін – перший український художник, який співпрацював із Banksy.

Справжнім викликом для команди було не просто отримати гарні фото, а донести головну ідею – заохотити людей знати і цінувати українське мистецтво. Тепер картини можна побачити не тільки в музеях та на виставках, а й у власному гардеробі. Окрім того, кожен митець отримує роялті від продажу одягу, а покупець – робить внесок у розвиток українського мистецтва та стає частиною великої місії бренду – підтримує українське мистецтво та його популяризацію у світі.

Alyona Alyona, Олексій Гладушевський та Влад Іваненко спустилися в метро, щоб показати мистецтво, фото-1 Alyona Alyona, Олексій Гладушевський та Влад Іваненко спустилися в метро, щоб показати мистецтво, фото-2 Alyona Alyona, Олексій Гладушевський та Влад Іваненко спустилися в метро, щоб показати мистецтво, фото-3 Alyona Alyona, Олексій Гладушевський та Влад Іваненко спустилися в метро, щоб показати мистецтво, фото-4 Alyona Alyona, Олексій Гладушевський та Влад Іваненко спустилися в метро, щоб показати мистецтво, фото-5

До культурної місії долучилися друзі-амбасадори бренду, які стали героями фотозйомки: реп-виконавиця Alyona Alyona, креативний продюсер StarLight Олексій Гладушевський, головний редактор журналу Playboy Влад Іваненко, джаз-виконавиця Лаура Марті, телеведучий та продюсер Ігор Посипайко, книжкова продюсерка Олена Лазуткіна, шеф-редакторка L`Officiel online Марія Міготіна та інші.

Alyona Alyona, Олексій Гладушевський та Влад Іваненко спустилися в метро, щоб показати мистецтво, фото-6

«Мистецтво – це не просто викроїти одяг, а зробити його цікавим і сучасним, оскільки поширенням української культури у світі займаються ті люди, що її й створюють. Зробити колаборацію одягу й образотворчого мистецтва – це не просто концептуально, а ще й ідейно. У людей прокидається свідомість і потреба в автентичності ще більше. Це – насправді інтелектуальна мода, якої ми досі не мали», – коментує Alyona Alyona, яка вдягла два образи від OVERALL.

Фотографом зйомки став Сергій Мельниченко – лауреат премії «Leica Oskar Barnack Award Newcomer», учасник світових ярмарків Paris Photo, Photo Basel, Photo LA, засновник та куратор школи концептуальної і арт фотографії MYPH.

«Така зйомка в моїй кар’єрі була вперше – я фотограф іншого напрямку, але це був дуже цікавий та важливий досвід. Ми постійно були відкриті до відвідувачів метрополітену, не були ізольовані від суспільства, тому діалог мистецтва з глядачами відбувся наживо. Я дуже радий, що тепер у картин є «друге життя»», – ділиться своїми враженнями Сергій, фотороботи якого також представлені на комбінезонах бренду.

Alyona Alyona, Олексій Гладушевський та Влад Іваненко спустилися в метро, щоб показати мистецтво, фото-7 Alyona Alyona, Олексій Гладушевський та Влад Іваненко спустилися в метро, щоб показати мистецтво, фото-8 Alyona Alyona, Олексій Гладушевський та Влад Іваненко спустилися в метро, щоб показати мистецтво, фото-9 Alyona Alyona, Олексій Гладушевський та Влад Іваненко спустилися в метро, щоб показати мистецтво, фото-10 Alyona Alyona, Олексій Гладушевський та Влад Іваненко спустилися в метро, щоб показати мистецтво, фото-11

Команда проекту вірить, що Україна сьогодні перебуває на етапі відродження своєї автентичності, на етапі, коли «українське» укріплюється у своїй популярності, а вітчизняні митці стають впізнаваними на світовій арені.

«2021 рік має стати відправною точкою для розвитку сучасного мистецтва у поєднанні з українськими фешн-брендами, для розвитку справжньої інтелектуальної моди!» – говорить засновниця бренду Анастасія Браткова.

Жми кнопку "Нравится" и получай новости первым на Facebook
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Оцените первым
(0 оценок)
Пока еще никто не оценил
Пока никто не рекомендует
Авторизируйтесь ,
чтобы оценить и порекомендовать
Комментарии