• Головна
  • 15-16 грудня у Києві проходив ярмарок CommUnity Market: The Power of Local, який об’єднав виробників з усієї України
Новини компаній
13:00, 20 грудня

15-16 грудня у Києві проходив ярмарок CommUnity Market: The Power of Local, який об’єднав виробників з усієї України

Новини компаній
15-16 грудня у Києві проходив ярмарок CommUnity Market: The Power of Local, який об’єднав виробників з усієї України, фото-1

Захід організували міжнародна гуманітарна організація Mercy Corps спільно з Альянсом виробників харчових продуктів України (UFMA) та благодійним фондом «Право на захист».

Всі виробники, які приїхали на захід – учасники програм підтримки Mercy Corps, які постраждали від повномасштабної війни, але отримали допомогу і змогли відновитися та продовжити свою справу.

CommUnity Market: The Power of Local став майданчиком для підтримки локального підприємництва, відновлення громад і зміцнення економічної стійкості країни.

На ярмарку представили унікальні продукти з регіонів, які щодня живуть і працюють в умовах війни. Відвідувачі могли побачити й придбати мед із замінованих полів Миколаївщини, вироби з дерева від підприємства-переселенця з Донеччини, джерки та сухарики зі Львівщини, пряники та домашню консервацію із Запоріжжя, свічки з Харківщини та багато іншої локальної продукції. 

Подія об’єднала місцевих виробників, представників громад, державних інституцій, міжнародних партнерів і експертів навколо спільної мети – показати силу локального бізнесу та його роль у відновленні України. 

Олексій Грушецький, виконувач обов’язків директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту, наголосив на важливості підтримки малого бізнесу:

«Малі підприємства, які продовжують працювати попри всі виклики, є талановитими й адаптивними. Наше завдання — підтримувати їхнє зростання через освіту, розвиток експорту та співпрацю з міжнародними партнерами».

Особливою подією ярмарку став візит генеральної директорки Mercy Corps Джейди МакКенни, яка підкреслила людські історії, що стоять за кожним локальним продуктом:

«За кожним маркуванням “Made in Ukraine” стоїть людина, яка не здалася. Інвестуючи у стійкість і самозарадність, ми допомагаємо підприємцям переходити від залежності, від зовнішньої допомоги до сталого зростання».

Директорка Mercy Corps в Україні Вікі Акен також відзначила довгостроковий вплив підтримки підприємців:

«Навіть помірна підтримка може допомогти ідеї перетворитися на стабільне джерело доходу. Майстер-класи, які ми проводимо в межах ярмарку, є частиною цього шляху».

Ярмарок CommUnity Market: The Power of Local поєднав торгівлю, нетворкінг і змістовні дискусії, зосереджені на відновленні громад, розвитку співпраці в локальних екосистемах, інклюзивності та історіях підприємців з усієї країни. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення