
Нова функція, яка змінила все: оновлення для користувачів “Київ Цифровий”

У застосунку Київ Цифровий з’явився інтелектуальний пошук, який дає змогу швидко знаходити міські сервіси та відповіді на питання одразу з головного екрана. Про це повідомляє КМДА.
Що та як змінилось
Якщо раніше доводилось переходити між розділами, то тепер достатньо ввести свій запит, і застосунок одразу покаже потрібний сервіс або інформаційну сторінку.
Як повідомляє КМДА, інтелектуальний пошук розуміє намір користувача, аналізує зміст запиту та показує найбільш ефективний результат:
"Наприклад, можна ввести «карта», «звук», «ЦНАП», «ОСББ», і пошук одразу веде до сервісу, де є відповідь або можливість виконати відповідну дію. Якщо ввести число, застосунок запропонує маршрути громадського транспорту та паркувальні майданчики з таким номером", - повідомляє КМДА.
Особливості нової функції
- Інтелектуальний пошук працює всередині тексту сервісів і довідок. Це означає, що він знаходить не лише розділи, але й конкретні рішення для користувача;
- Зовсім не обов’язково знати і писати в додатку точну назву послуги. Досить зазначити ключові слова, й інтелектуальний пошук знайде те, що потрібно.
- Пошук розташований на головному екрані, тому всі інші функції автоматично підлаштовуються під інтелектуальний пошу для надання оптимальної відповіді на запит користувача.
Ще не підписані на наш Telegram-канал "Головні новини Києва – 44.ua"? Тоді долучайтесь, щоб бути в курсі усіх актуальних, важливих та перевірених новин Києва, Київської області та України.

Цифронізація триває
Створення інтелектуального пошуку - ще один крок до розвитку міської цифронізації та, як наслідок, поліпшення якості життя киян:
"Місто рухається до моделі, у якій мешканець формулює запит і одразу отримує варіанти рішень. Це спрощує доступ до сервісів, економить час і допомагає кожній людині швидко вирішувати життєві ситуації", - пояснили в КМДА
Переваги для користувачів
- Миттєвий пошук сервісів. Інтелектуальний пошук знаходить потрібний розділ чи послугу одразу з головного екрана, без необхідності переходити між вкладками.
- Розуміння наміру. Нова функція автоматично аналізує запит, а не просто шукає точну назву послуги;
- Пошук рішень. Працює всередині текстів довідок і сервісів, знаходячи конкретні відповіді та рішення щодо запиту користувача;
- Зручність. Достатньо ввести ключове слово (наприклад, "карта", "ЦНАП", "ОСББ" або номер транспорту), і система миттєво перенаправить до потрібного сервісу;
- Економія часу. Пришвидшує взаємодію з девайсом, допомагаючи швидко знаходити потрібну інформацію.

Приклади використання
Інтелектуальний пошук здатен реагувати на різні типи запитів:
- Запит на сервіс. Введення слова «ОСББ» одразу перенаправить користувача до сервісу, пов'язаного з об'єднаннями співвласників багатоквартирних будинків;
- Запит на довідку. Введення слова «звук» або «карта» може надати інформацію карти Києва або сервісу якості повітря;
- Цифрові запити. Введення числа, наприклад 55, може показати маршрути автобусів і тролейбусів або паркувальні локації з цим номером.
Перспективи розвитку нової функції
Бета-тестування. Наразі функція працює лише в такому форматі. Це означає, що розробники збирають відгуки користувачів для постійного поліпшення якості поточних і майбутніх результатів роботи інтелектуального пошуку.
Мета розробників — перетворити цей пошук на персонального міського помічника. У подальшому він, цілком ймовірно, буде знаходити сервіси або конкретну інформацію всередині застосунку, а також допомагати шукати відповіді та рішення поза ним. Таким чином завдяки цифронізації значно поліпшиться якість життя в Києві.
Також читайте: Розпізнати фейки і маніпуляції: коли стартує Національний тест із медіаграмотності