
Сервісне обслуговування Mitsubishi: що пропонує офіційний дилер
Mitsubishi — компанія, яка пропонує якісні та надійні автомобілі українському споживачеві. Зазвичай такі транспортні засоби мають сміливий та виразний дизайн, у якому прослідковуються елегантність та спортивний стиль. Вони укомплектовуються світлодіодними передніми фарами та задніми ліхтарями, мають бокові дзеркала (зазвичай з обігрівом та функцією автоматичного складання) та багато додаткових опцій.
Купуючи автомобіль Mitsubishi в Києві в компанії «Mitsubishi Арма Моторс Київ», ви отримуєте надійний засіб, який виручить в будь-який момент. Хоча такі машини відомі високою якістю та довгим експлуатаційним періодом, вони не застраховані від різних поломок. Щоб повернути авто до «життя», краще звертатися за допомогою до офіційного дилера, який пропонує європейський сервіс обслуговування.

Які основні послуги надає автосалон
Гарантійне обслуговування — послуга, яку надають всі офіційні салони. Професійні майстри виявляють виробничі дефекти, які заважають якісному функціонуванню автомобілі, та усувають їх. Гарантійне обслуговування також може охоплювати регулярні перевірки відповідно до рекомендацій виробника.
Якщо ваш автомобіль потребує технічного догляду, ви також можете звернутися в сервісний центр. Офіційні дилери Mitsubishi пропонують повний спектр послуг із технічного обслуговування, зокрема:
- перевірку гальмівної системи, рульового управління та ін.;
- заміна мастильного, паливного та повітряного фільтрів;
- перевірка рівня технічних рідин та їх заміна;
- регулювання освітлювальних приладів;
- зарядка АКБ.
Крім того, на СТО пропонують якісну комп’ютерну діагностику. Вона дозволяє отримати інформацію щодо стану окремих елементів, вузлів, систем та вчасно виявити пошкодження різного роду. До бортових систем підключають сканер, здатний зчитувати коди, які транслює машина. Отримані дані розшифровують за допомогою спеціальних програм та отримують потрібну інформацію.
Офіційні дилери використовують тільки оригінальні запчастини, що гарантує їхню якість та сумісність із вашим автомобілем.

Коли потрібно звертатися за допомогою в сервісний центр
Візит в автосервіс потрібно запланувати в таких випадках:
- Підходить час технічного обслуговування. Завдяки своєчасній діагностиці ви зможете уникнути різних неприємностей з транспортним засобом та зекономити кошти.
- Поведінка автомобілі змінилася. Телефонуйте на СТО, якщо під час водіння машини виникають ривки, поштовхи, з’явилися нехарактерні звуки.
- Спостерігаються збої в роботі двигуна. Пального спалюється значно більше, з’явилися дивні шуми.
- Проблеми в роботі АКПП. Виникли складнощі при перемиканні швидкостей, спостерігаються витік мастила, буксування та ривки.
- Порушена ходова частина. Під час їзди відчувається дивний гул та скрип, автомобіль заносить то в одну, то в іншу сторони.
Записатися на огляд автомобіля потрібно, якщо ви плануєте його продавати. У такий спосіб ви переконаєтеся, що всі системи та вузли справно працюють, а отже, машина не потребує ремонту. Це дозволить значно підвищити вартість транспортного засобу.
Звернувшись за допомогою на СТО, власники автомобіля отримують максимум переваг:
- якісна перевірка всіх вузлів за допомогою сертифікованого обладнання;
- гарантія на всі види послуг;
- оперативний ремонт чи заміна пошкоджених елементів;
- доступні ціни.
Сервісне обслуговування автомобілів в офіційних дилерських центрах — це високий рівень професіоналізму та якості. Завдяки гарантійному та технічному обслуговуванню, діагностиці та ремонту ви можете бути впевнені в надійності та безпеці вашого транспортного засобу.