• Головна
  • “Супермама - це я!” трансформується в Takå Mama
Новини компаній
11:00, 22 січня

“Супермама - це я!” трансформується в Takå Mama

Новини компаній

Фестивалі «Супермама – це я!» - протягом декількох років створювали масштабні благодійні заходи, метою яких було надихати, давати сили для руху вперед, розвитку особистостей, поштовх для підкорення вершин кожній жінці. Часи змінюються і Фестивалі рухаються разом з ними, розпочинаючи рік сюрпризів та перезавантаження.

Тому було прийнято рішення закрити проєкт “Супермама - це я!”. Майже 5 років роботи під цим брендом, але бренд вирішив змінити концепт на більш “зрілий” та українізований, адже місією ТМ є підтримка в першу чергу українських бізнесів та торговельних марок. Додатковим фактором стало й те, що нас порівнюють з іншими брендами. Сформовані стійкі асоціації не допомагають рухатись вперед. A ви ж знаєте, як нам не сидиться на місці! Тому «Супермама- це я» більше не буде! Нова назва тепер “Така Мама.Така як є”.

“Супермама - це я!” трансформується в  Takå Mama, фото-1

Основна мета і сенс залишається незмінною – це давати натхнення, корисну інформацію, зустрічі у дружньому колі в теплій жіночій атмосфері, знайомство з українськими брендами, дарувати нові яскраві емоції та ком’юніті по спільним інтересам.

9 січня в GNRTR Coworking відбулась бранч-презентація оновленого бренду з лекціями від відомої психологині Олени Шершньової, провідної трихологині Анастасії Мухачової та аромапсихологині Дар’ї Сан.

Наразі створюють бренд, в який кожна мама може вкласти свій зміст: яка саме, така? Безумовно, кожна мама - супер, але саме вона вирішує у чому її суперсила - аби не створювати хибне враження, що у нашій спільноті лише надлюди, навпаки - всі ми такі, як є, - у чомусь унікальні, неповторні, неймовірні та дивовижні, іноді помиляємось і приймаємо невірні рішення, деколи в поганому настрої та втомлені, проте єдині і неповторні.

“Супермама - це я!” трансформується в  Takå Mama, фото-2

Українізуємось, адже підтримуємо українську культуру та вітчизняні торгові марки в першу чергу, малий бізнес і молоді бренди.

В основі слогану лежить фраза «Така як є!». Кожна має право бути собою та сама вирішувати якою бути саме сьогодні.

Що змінилось в концепції бренду: акценти на ментальному здоров'ї гостей через лекції від найкращих психологів для допомоги в нових реаліях. Відбір партнерів та спікерів з оглядом на їх репутацію в умовах сучасності, а також створюють ком'юніті для обміну суб’єктивним досвідом та підтримки жінок.

“Супермама - це я!” трансформується в  Takå Mama, фото-3

Також у бренду грандіозні плани на 2024 рік – це як мінімум 4 заходи. Відкриваємо вам завісу: найближчий захід відбудеться вже 9 березня в GENERATOR (вул. Михайла Грушевського 3) всього на 100 людей. В програмі заходу – майстер-клас з хілз, показ одягу українського бренду, лекції в тематиці «Зовнішня та внутрішня краса», пригощання вином, ярмарка, вікторина, human design та багато сюрпризів. Це буде перший захід для мам без дітей. Ідея в тому, щоб дати практичні поради мамам, які всю себе присвятили дітям, а про себе забули. То цей захід буде лише для жінок та про жінок. Запрошуємо поринути у атмосферу Франції ХІХ століття в атмосферному будинку 1932 року...

Чекаємо Вас з нетерпінням на наших заходах і пам’ятайте усі зміни на краще!

Сторінка інстаграм: https://www.instagram.com/takamama.com.ua/. сайт www.takamama.com.ua

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...