• Головна
  • Як пройшов форум-діалог «Освіта 360. Нові рольові моделі»
Новини компаній
09:00, 21 листопада 2023 р.

Як пройшов форум-діалог «Освіта 360. Нові рольові моделі»

Новини компаній

28 жовтня відбувся масштабний форум-діалог «Освіта 360. Нові рольові моделі», організований освітньою платформою «School Navigator», ліцеєм «Educator» та освітнім центром «Я І МОЯ ШКОЛА».

Форум відвідали:

  • освітяни з різних куточків України
  • учителі та вихователі
  • викладачі українських вищих навчальних закладів
  • директори й засновники шкіл
  • освітні управлінці
  • та інші люди, для яких важливий розвиткок української освіти.

На форумі виступали: Світлана Сом, Людмила Слива, Макс Бахматов, Наталія Лимонова, Ольга Тадай-Романчікова, Олег Кустов, Тимофій Брік, Богдан Логвіненко, Юлія Спориш, Катерина Кравченко, Наталія Баласинович.

Пропонуємо вам ознайомитися із ключовими тезами спікерів форуму:

«Роль викладача – це не передача знань, це тьюторінг і менторінг. На мою думку, це основні компетенції, які ми маємо мати, працюючи в освіті. Тому що кількість інформації неймовірно велика. У ній губляться не лише діти, у ній губимося ми. Тому роль викладача як провідника - це те, що я розвивала б і надалі»

Світлана Сом, партнерка з розвитку бізнесу в Act for change та комунікаційниця з досвідом 10 років.

Як пройшов форум-діалог «Освіта 360. Нові рольові моделі», фото-1

«Ми спостерігаємо, що наразі в Україні, як і в США, Китаї та Японії, існує велика проблема браку вчителів. Я пов’язую це з професійним вигоранням. Мені дуже хотіло б, щоб в Україні піднявся престиж професії вчителя. Адже базою для вчителя є любов до дітей і розуміння власної важливості, усвідомлення важливості навчання дітей і передачі їм знань»

Катерина Кравченко, керівниця проєкту TalkEn.Cloud та керівниця відділу зовнішньої співпраці мережі шкіл Green Country.

Як пройшов форум-діалог «Освіта 360. Нові рольові моделі», фото-2

«На початку повномасштабного вторгення вчителі виступили величезним фронтом, який організувався, не здався й став рушійною силою для того, щоб протистояти ворогові»

Наталія Баласинович, голова Васильківської громади Київської області, Всеукраїнська Асоціація ОТГ України.

Як пройшов форум-діалог «Освіта 360. Нові рольові моделі», фото-3

«Дитина має знайти себе в цьому житті. І тоді головною ціллю кожної інституції є знаходження дитиною своєї сродної праці, як казав Григорій Савич Сковорода. Бо саме людина, яка знайшла себе у своїй роботі, її не треба перенавчати в 40 років, вона розуміє, чим вона займається»

Ольга Тадай-Романчікова, ментор підприємців в Board, підприємець, Член Наглядової Ради БФ «Запорука», ex-директор з закупівель і ех-директор з маркетингу компанії «Агромат», автор подкасту «Нескінченні історії. Інший погляд на казки», мама.

Як пройшов форум-діалог «Освіта 360. Нові рольові моделі», фото-4

«Я вважаю, що штучний інтелект може допомогти як викладачам, так і дітям зростати, професійно розвиватися й краще вчитися через автоматизацію процесів та доступу до різних культур»

Тимофій Брік, ректор Університету Київської школи економіки.

Як пройшов форум-діалог «Освіта 360. Нові рольові моделі», фото-5

«Використання VR та AR допомагає створити навчальне середовище, у якому учні можуть краще зрозуміти суть речей»

Наталія Лимонова, засновниця інтерактивної математичної платформи GIOS. Board Member of Global Startup Committee at World Business Angels Investment Forum.

Як пройшов форум-діалог «Освіта 360. Нові рольові моделі», фото-6

«У школі я не міг реалізувати бажання щось творити. І доволі часто мій потенціал намагалися загасити вчителі, які відчували, що я можу підважити їх та їхнє лідерство»

Богдан Логвиненко, український письменник, журналіст, телеведучий, засновник Ukraїner, інтерв'юер.

Як пройшов форум-діалог «Освіта 360. Нові рольові моделі», фото-7

«У нас дуже великі проблеми з soft skills. Ми можемо навчити програмувати, ми можемо дати навички, які потрібні для того, щоб стати класним програмістом, але дуже не вистачає навичок для того, щоб стати членом команди»

Олег Кустов, керівник EPAM University Program в Києві й центральній Україні.

Як пройшов форум-діалог «Освіта 360. Нові рольові моделі», фото-8

«В успіху завжди є лише дві частини: дефіцит ресурсів та часу. Ефективний менеджер - це той, хто дуже влучно та вчасно керує цими двома показниками (час і ресурси)»

Максим Бахматов, голова та засновник Офісу Трансформації. Керуючий партнер Unit City 2016-2019. Генеральний директор ВДНГ 2015-2017.

Як пройшов форум-діалог «Освіта 360. Нові рольові моделі», фото-9

«Основа успішної організації - це люди, які сповідують спільні цінності. Не пошкодуйте часу на визначення цінностей власного навчального закладу, спільно з командою. Цінності - це магніт для ваших людей»

Людмила Слива, координаторка просвітницького напряму роботи Офісу доброчесності НАЗК.

Як пройшов форум-діалог «Освіта 360. Нові рольові моделі», фото-10

«Сучасна система освіти не готова до роботи з організаціями третього сектору. У нас є чіткі вимоги донорів, ми вимагаємо звітність, а люди на місцях часто не можуть навіть підготувати звіт у гугл-таблиці»

Юлія Спориш, засновниця та директорка ГО «Дівчата», кандидатка соціологічних наук.

Як пройшов форум-діалог «Освіта 360. Нові рольові моделі», фото-11

Модерували форум: Катерина Молодик, Владислав Штегельський та Антон Столяров.

Партнерами форуму стали: Освіта Нова, SoftServe, Liko-School, Biasless, TalkEn.Cloud, DEC Education, KSE, GIOS, Act For Change, ГО «Дівчата», EPAM, кейтеринг «ArtishOk».

Спонсори форуму: КШДУ ім. С. Нижного, ГО «Освіта 360» та ліцей Gremium.

Запис форуму ви можете переглянути за посиланням

Готуйтеся до змін в українській освіти разом із нами та станьте частиною обговорення її майбутнього. Разом ми зможемо більше. До зустрічі на наступних подіях для освітян!

А щоб не проґавити анонс наступної події, слідкуйте за оновленнями в Telegram-каналі.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...