• Головна
  • Якісне дозвілля для емоційної підтримки: Як проєкт Mental Labs розширює можливості дітей та дорослих, які постраждали від війни
Новини компаній
13:00, 3 червня 2023 р.

Якісне дозвілля для емоційної підтримки: Як проєкт Mental Labs розширює можливості дітей та дорослих, які постраждали від війни

Новини компаній

Добігає кінця навчальний рік, який був сповнений різними подіями, випробуваннями та викликами. Складні часи породжують продуктивні й корисні рішення. Одним із таких стала ініціатива ліцею “Educator”, проєкт “Mental Labs”, реалізація якого стала можливою завдяки локальній субсидії від федеральної компанії GIZ за дорученням Федерального уряду Німеччини.

Фахівці проєкту розробили поліфункціональний перелік гуртків, спрямованих на розвиток особистості дитини, її підтримку, подолання важких емоційних станів, причиною яких є війна що триває в Україні. Окрім того, що спеціалісти проєкту допомагали долати різні проблеми учням, вони також сприяли усуненню психологічних складнощів у дорослих.  Проєкт “Mental Labs” нині на фінішній прямій своєї роботи. Хочемо поділитися результатами його діяльності та відгуками учасників.

Особливо цінним є зворотний зв'язок від батьків. Хтось із них переїхав із окупованих територій та потребував психологічної допомоги, дехто є місцевим та шукав можливостей розвитку дитини та її підтримки. Про якість активностей свідчать схвальні відгуки, а також побажання продовжити таку діяльність:

“Враження не мої, а сина. Він задоволений, виходить усміхнений, радісно сам розповідає, чим займались і, звичайно,  я як мама теж щаслива”.

“Ми хотіли б висловити велику вдячність за цю чудову можливість. Наша дитина відчула справжнє емоційне зростання та покращення в ментальному благополуччі завдяки участі в “Mental Labs”.

“Наша дитина значно покращила свої когнітивні навички. Вона навчилася виявляти та розв'язувати проблеми, розвивати свою творчість та критичне мислення”.

“Mental Labs” надавав унікальні можливості для розвитку креативності, критичного мислення та проблемного мислення, що позитивно вплинуло на академічні досягнення нашої дитини”.

Окрім учнів та батьків, проєкт “Mental Labs” став особливо рідним та цінним і для фахівців, які були до нього залучені. Про це вони також охоче діляться.

Розкажіть про свої враження від роботи в проєкті.

“Мені було приємно бути частиною цього проєкту! Круто, коли є можливість приносити користь та радість дітям, прокачувати свої навички!” “Мої враження від цього проєкту просто пречудові. Дітки завжди були включені в роботу, активні, життєрадісні. Приходити до них було задоволенням. Під час нашого проєкту ми встигли намалювати багато картин, створити казку, пограти у психодраму, позайматися пісочною терапією та медитаціями.”

“Прекрасні враження, вдячна організаторам проєкту, які розуміють, підтримують ідеї, допомагають. Було весело, повчально та цікаво”.

Які цікаві історії під час роботи з дітьми Вам запам'яталися найбільше?

“Зазвичай я підбираю малюнок, який будемо створювати на занятті, та дотримуюсь його концепції, звісно, що діти не знають, який малюнок буде, можуть лише здогадуватися про елементи в процесі. Але інколи щось йде не за планом, одного разу так і було. Малювали пейзаж: фон, гори, дерево, травичку - далі потрібно було почекати, поки всі домалюють. А один хлопчик вирішив продовжити самостійно, я цього не забороняю, це тільки вітається. Тож він додав власні елементи: на пейзажі з'явилась прекрасна річка - малюнок заграв новими фарбами! Всім ця ідея сподобалася та кожен її підтримав, зобразивши таке саме і на своєму малюнку. Мені дуже подобається, коли діти самовиражаються та, головне, не бояться це робити!”

“Є одна історія, яка торкнулася мого серця. Це коли я з самого початку нашого курсу писала на дошці тему заняття та своє імʼя. А одного разу запізнилась на кілька хвилин до малечі, бо несла їм фарби, і, прийшовши до класу, побачила, що вони написали самі назву “арттерапія” та моє ім'я, а також багато сердечок”.

“Так, їх безліч, але точно знаю, що багатьом діткам сподобалась музична терапія, вони любили малювати, вигадувати цікаві історії під музику, грати на музичних інструментах та щось нове дізнаватись. Кожна дитина по-своєму  бачить цей світ та відчуває музику. Було вражаюче слухати та дивитись в їх палаючі очі, які із захопленням займалися на музичній терапії”.

Усім учасникам проєкт “Mental Labs” допоміг не лише отримати психологічну підтримку, розвинути важливі навички й покращити академічні знання, а й сприяв особистісному зростанню кожного.

Крім того, “Mental Labs”  став ціним для вчителів та психологів українських шкіл, в рамках проєкту  було розроблено посібник “Практичні вправи арттерапії для корекції емоційного стану дітей та дорослих”.

Цей посібник націлений на поширення позитивних практик та підвищення професійних навичок психологів та вчителів, які працюють з дітьми. Він містить практичні вправи, які допоможуть у корекції рівня напруги та поліпшенні самопочуття дітей та дорослих. Вправи арттерапії є відмінним способом для покращення емоційного стану та зниження стресу.

Посилання на онлайн версію посібника.

Щиро заохочуємо до використання розроблені матеріали, та долучатись до розвитку безпечного та сприятливого середовища для розвитку особистості. Разом ми можемо зробити більше!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#школи в Києві #Online-школа #дитячий садок #очні школи в Києві #курси підготовки до вступу у ВНЗ України
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...