• Головна
  • Веб-аналітика та її роль у просуванні сайту
Новини компаній
17:00, 17 травня 2023 р.

Веб-аналітика та її роль у просуванні сайту

Новини компаній

Виведення сайту на провідні позиції в пошуковій видачі - ключове завдання для будь-якого власника веб-ресурсу. Природний трафік, який отримується в результаті переходів користувачів, справедливо вважається найякіснішим. Справа в тому, що ймовірність конверсії (тобто результативної дії) у цьому випадку набагато вища, ніж, наприклад, при натисканні на рекламні оголошення. Це цілком природно, оскільки люди самостійно набирають релевантні тематиці сайту запити. Тому шанси на те, що вони замовлять товари або послуги, пропоновані ресурсом, різко зростають.

Досвідчені фахівці, головний напрям роботи яких – просування сайтів, здатні за півроку вивести в ТОП пошукової видачі навіть абсолютного новачка. Це дозволяє отримувати левову частку природного трафіку. Ресурси з першої сторінки видачі за статистикою відтягують до 95% всіх переходів користувачів. Тож закріпити за сайтом статус обраного та авторитетного не лише почесно, а й дуже вигідно.

Веб-аналітика та її роль у просуванні сайту, фото-1

Комплекс інструментів, що використовується для просування, в тому числі включає в себе веб-аналітику. Вона допомагає зібрати необхідну інформацію про відвідувачів ресурсу, щоб підвищити ефективність його розкручування. Говорячи простіше, отримання такої “їжі для роздумів” дозволяє оптимізувати процес просування веб-ресурсу та мінімізувати бюджет, що приємно подвійно.

Що таке веб-аналітика?

Веб-аналітика допомагає прискорити онлайн просування сайту. Її результати лягають в основу проведення комплексу робіт, що дозволяють покращити та оптимізувати веб-ресурс. Але зробити це неможливо без моніторингу його відвідуваності, метою якого є визначення користувальницької аудиторії та вивчення поведінки відвідувачів. Фактично Web analytics (так цей комплекс робіт називають англійською мовою) дозволяє з'ясувати, чи є у сайту болючі точки та проблемні місця, щоб провести роботу над помилками та покращити його функціональність.

Якщо говорити коротко, то веб-аналітика — це система отримання та опрацювання інформації про тих, хто відвідує сайт. Тобто до вирішуваних з її допомогою завдань входять не тільки збір даних. Інформація вивчається, подається у зручному для обробки вигляді, інтерпретується та подається на робочий стіл фахівця з просування у вигляді зручного та підготовленого до використання “напівфабрикату”, із якого він готує “смачну” страву у вигляді стратегії розкручування сайту та виведення його на ТОП позиції у пошуковому ранжируванні.

Про роль веб-аналітики у розкручуванні ресурсу

Якщо Архімеду для того, щоб підняти землю, потрібен був важіль, то фахівцеві з просування сайтів веб-аналітика допомагає оцінити реальну ситуацію та визначити ключові напрямки розкрутки. Як проба ґрунтів перед будівництвом фундаменту будівлі дозволяє закласти надійну та довговічну основу майбутньої споруди, так дані веб-аналітики дають можливість зрозуміти, на чому ми стоїмо, і куди рухатися далі.

Веб-аналітика та її роль у просуванні сайту, фото-2

Якщо говорити про конкретні завдання, які вирішуються за допомогою збору та обробки інформації про відвідувачів, то за допомогою такого інструменту зокрема можна:

  • Поліпшити функціональні можливості веб-сайту, виходячи з поведінкового досвіду користувачів.
  • Оцінити ефективність рекламних кампаній, що проводяться.
  • Оптимізувати роботи та бюджет онлайн просування в мережі.
  • Виявити “больові точки” у структурі, інтерфейсі та вмісті веб-сайту.
  • Вносити необхідні зміни до лінійки продуктів, які пропонує ресурс.

Дані, що збираються в ході проведення робіт: статистика знає все

В результаті збору та аналізу інформації про відвідуваність сайту в цілому, а також окремих його розділів та сторінок визначаються:

  • Загальна кількість переглядів кожної сторінки.
  • Найбільш релевантні ключові слова та фрази - саме завдяки їм користувачі здійснюють пошук в Інтернеті і в результаті знаходять сайт.
  • Географічне розташування відвідувачів.
  • Скільки часу займає перегляд кожної сторінки.
  • Переходи між веб-сторінками – такі зв'язки є надзвичайно важливими для оптимізації ресурсу.
  • “Портрет” користувача сайту, перевага серед аудиторії випадкових чи постійних відвідувачів.
  • Наскільки зручний інтерфейс та використання сайту загалом. 
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Останні новини
Оголошення
live comments feed...