• Головна
  • 6-7 квітня пройде конференція Best experience співпраці рітейлерів та постачальників. Новий рівень українського бізнесу
Новини компаній
17:00, 21 березня 2023 р.

6-7 квітня пройде конференція Best experience співпраці рітейлерів та постачальників. Новий рівень українського бізнесу

Новини компаній

В Києві відбудуться XIV Міжнародна практична конференція Food&NonFoodMaster-2023 та VI всеукраїнська практична конференція для керівників закупівель та категорійних менеджерів CatMаnMaster-2023.

Тема: Best experience співпраці рітейлерів та постачальників. Новий рівень українського бізнесу.

Конференція збере разом понад 300 топ менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж і компаній-постачальників. Організатор заходу – В2В-компанія TradeMasterGroup.

6-7 квітня пройде конференція Best experience співпраці рітейлерів та постачальників. Новий рівень українського бізнесу, фото-1

Партнерами конференції

Спікери конференції:

  • Марина Забарило, Director Consumer Panel, FMCG & Retail Ukraine GfK.

  • Олексій Кучер, Голова Державної Регуляторної Служби України – Регуляторні правила. Державні перевірки. Ліцензії та дозвільні документи.

  • Валерій Губарєв, Директор компанії "НЕЗАЛЕЖНА МИТНА АГЕНЦІЯ". Радник Громадської Ради при Держмитслужбі України – Митна Євроінтеграція та «Митний Безвіз» для України. Нові тренди та можливості розвитку ЗЕД. Як Українському бізнесу отримати Європейські митні спрощення і переваги.

  • Олексій Панасенко, Операційний директор NOVUS – Адаптація бізнесу до нових умов. Швидке реагування, впровадження змін та перебудова бізнес-процесів як запорука виживання бізнесу під час війни та у післявоєнний період.

  • Катерина Горева, керівниця ціноутворення й внесення даних комерційного департаменту Мережі супермаркетів «Варус». Аналітик ціноутворення Мережі аптек «Подорожник» — Ціноутворення в нових умовах. швидке реагування, впровадження змін. Онлайн та офлайн канали роздробу.

  • Надія Гануліч-Манукян, маркетинг-директорка компанії UPG — Як змінилися потреби та патерни поведінки клієнта АЗК та адаптація бізнесу до нової реальності.

  • Олег Близнюк та Максим Білий, Генеральний директор, засновник, розробник товарів ТОВ «НАТА ГРУП» та Керівник підрозділу по роботі з retail мережами ТОВ «НАТА ГРУП» — Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти ритейлерам збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення.

  • Євгенія Родіна, керівниця центру розвитку Ритейл ПрАТ «МХП» — Нові виклики для сфери FMCG у 2023 році. портрет нового покупця та як змінилась культура споживання українців.

  • Анна Заріпова, Менеджер з персоналу та розвитку «Імперіал Тобакко» в Україні. Навчання та розвиток, wellbeing&engagement проєкти – Збереження команди в умовах війни.

  • Артем Степанов, Product Owner SMART Decision Hub | Demand Forecast, Senior NAV/BC Consultant SMART business – Як за допомогою ML-алгоритмів побудувати точні прогнози і підвищити бізнес-показники в мінливих умовах?

  • Гриненко Геннадій Віталійович, директор з розвитку в компанії Альтерра Груп - Перебудова ланцюга постачання з урахуванням аналізу ринку складської логістики. Тренди 2023"

  • Денис Шевчук, Product Owner SMART CRM | Business Development Manager SMART business – Людяний сервіс. Як поєднання CRM та менеджерів створююсь турботливу службу підтримки

  • Тетяна Титар, Провідний фахівець підвідділу по роботі з регіональними клієнтами компанія Mars Україна. Відповідальність за розвиток співпраці з ключовими регіональними мережами – Канал АЗК теж ритейл? Як і де працює імпульс в рітейлі та на АЗК? Особливості співпраці FMCG з каналом АЗК

  • Сергій Цимбал, Керівник департаменту навчання і розвитку персоналу групи компаній "Епіцентр". Експерт з управління асортиментом та ціноутворенням. 15 років досвіду в сфері оптової та роздрібної торгівлі – Конкурентний аналіз асортименту

  • Наталія Назарчук, директор з маркетингу і розвитку маркетплейсу Kasta.ua, - Перспективи та переваги використання маркетплейсу як окремого каналу продажів та популяризації Бренду компанії

  • Марина Булацька, Керівниця фермерського департаменту "Сільпо" – Досвід Лавки Традицій 202: як вижили, врятувались, знайшли точки зростання та чому навчились

  • Ярослав Сидорик та Ольга Низенко, начальник відділу цифрових продажів та начальник відділу по взаємодії з клієнтами – Розвиток продажу товарів через В2В. Технології, перспективи, платформи: як В2В платформа «Вибирай» пережила зупинку бізнес. Кейс ABINBEV EFES УКРАЇНА

  • Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine – Тенденції розвитку офлайн та онлайн роздрібу. Як формується лояльність?

  • Віктор Бесараба, Начальник відділу з розвитку каналів збуту та організації маркетингових заходів Coca-Cola HBC, Таїсія Гейчук, Керівник групи з планування сировини та матеріалів Coca-Cola HBC - Адаптація бізнесу до нових умов - управління асортиментом

  • Наталія Кагадій, директорка департаменту ProCheese в Ardis Group - Як перетворити обмеження на прибуток: кейс у партнерстві з німецьким виробником

  • Володимир Матяш, Генеральний директор (мережі магазинів «Эконом», «Drink Хата», «Грошик»). Досвід роботи в мережах Гіпермаркет «Караван», TOR-BA, ЛотОК, - Перебудова роботи мереж у зв’язку з початком війни та у післявоєнний період. Зміни в умовах співпраці постачальників з мережами, їх спрощення. Успішні приклади колаборацій на взаємовигідних умовах.

  • Едуард Бабенко, керівник стратегічного бізнес-напрямку Україна - Південно-Східна Азія компанії ТОВ Кормотех, - Точки росту VS точки болю В2В: досвід лідера українського ринку petfood у побудові ефективної клієнтської екосистеми

  • Денис Ромаш, керівник досліджень та co-founder компанії Num8erz та Дмитро Москвічов, директор з продажів NOVUS - Як покращити пропозицію для покупця за допомогою унікальних інсайтів, отриманих із нового сервісу Num8erz.InsightsPanel

  • Олег Чорнобривцев, CEO ТОВ «Аделіна Аутсорсинг» та Юлія Музіль, Head of Project Management Department - Закохай більше споживачів в свій бренд. Сучасний контакт-центр – це допомога, емпатія, сервіс з лубов’ю

  • Сергій Верховцев, менеджер з інноваційних рішень для бізнесу, Київстар.

У рамках події відбудуться спецпроєкти:

  • Столи переговорів «МЕРЕЖА - ПОСТАЧАЛЬНИК». Це є унікальна можливість прямих переговорів. У столах переговорів TradeMasterGroup за 14 років взяли участь понад 5500 постачальників України та зарубіжжя.

Серед мереж- учасників перемовин: VARUS, МХП, ТОВ Вересень плюс/Файно маркет, Фірмова торгівля Салтівський м'ясокомбінат, Близенько Мережа-Сервіс Львів, UPG, Подорожник, ТА-DA!, NOVUS, ПП "МЕРЕЖА-СЕРВІС ЛЬВІВ" Близенько", АТБ, ТзОВ "Маркет Універсал ЛТД", Мережа гіпермаркетів ЗаТак, BULKA market, Економ Плюс, Апельмон, Чудо Маркет, Аврора, МЕТРО, Наш Край, Watsons, Епіцентр К, Укрнафта, ОККО, БРСМ-нафта, ін.

  • Виставка й експозиція рішень та послуг для бізнесу. Це виставка рішень та послуг, а також зразків продукції від виробників України

  • Галерея Новинок провідних постачальників України. Кожен учасник-виробник може надати зразки кращих проєктів для представлення на полицях Галереї Новинок.

  • Нагородження національної премії «Made-in-Ukraine-2023: Кращий партнер року серед виробників» та «Retail-in-Ukraine-2023: Найкращий партнер року серед роздрібних мереж».

ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ

Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ до онлайн-трансляції, в якій 3 окремі камери та виділений чат забезпечать повний ефект присутності.

БЕЗПЕКА

У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркингу, яке пристосоване для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.

Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися на Конференцію можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ або за тел. +380 67 851 10 65

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...