• Головна
  • Український SMM-загін: контент, який зомбує, існувати не повинний!
Новини компаній
09:00, 20 березня 2022 р.

Український SMM-загін: контент, який зомбує, існувати не повинний!

Новини компаній

Правдиві слова — та сила, яка підіймає народи та руйнує кордони. І на фронті інформаційному українці нині діють так само впевнено, згуртовано й професійно, як наші захисники у зоні військових дій. 

SMM-загін утворився у «Телеграмі» на третій день війни, а зараз нараховує понад 4 000 спеціалістів та спеціалісток української креативної індустрії: копірайтерів, дизайнерів, таргетологів, піарників, модераторів, стратегів та базистів і ще багато кого.

Є креативні групи, а є волонтери. Кожен долучається до роботи, як вміє та коли може. 

«Месники дужі приймуть мою зброю, Кинуться з нею одважно до бою», — писала провлучне слово Леся Українка у часи, коли люди ще не могли миттєво обмінюватись важливою інформацією. Зараз зброя кожного учасника  SMM-загону — власна творча суперсила та особистий девайс. 

Український SMM-загін: контент, який зомбує, існувати не повинний!, фото-1

Що робить спільнота смм-ників на інфовійні?

  • Воює. Логікою та фактами. Деморалізує ворогів, спираючись на дослідження аналітиків, рекомендації Міністерства оборони (і його замовлення виконували).

  • Викриває фейки.

  • Розповідає світові, включаючи росію, правду про події в Україні. Спирається тільки на офіційні та перевірені джерела.

  • Створює та супроводжує кампанії зі збору коштів.

  • Мотивує та підтримує українців: добрими новинами, мотивувальними дописами й відео, влучними мемами (куди ж без них). 

  • Дизайнить, перекладає та монтує відео.

  • Бореться з рашистами, щоб не дати брехні поширюватися: блокує їхні канали, робить розсилки, коментує пропагандистські дописи.

  • Шерить інформацію через власні акаунти бійців у соцмережах.

Український SMM-загін: контент, який зомбує, існувати не повинний!, фото-2

У поточних завданнях для бійців SMM-фронту — акаунти, які потрібно відправити у бан; кампанії, які треба змусити піти з ринку росії; петиції, що вимагають поширення та підписання. 

Мапа «бойових дій» величенька: YouTube, Telegram, Instagram, TikTok, Twitter, Google Maps, вподобаний росіянами «ВКонтакте» (саме у цій соцмережі у 2013-2014 рр. рашисти влаштували інформаційну війну проти України, поширюючи фейки про знущання з її російськомовних громадян). А ще email-розсилки та навіть Tinder. У кожному каналі є способи написати чи показати правду про події війни, руйнуючи інформаційний пузир рашистської пропаганди. 

Взяти інфозброю — просто! Достатньо мати гаджет та доступ до Інтернету. 

Долучитися до SMM-загону.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...