• Головна
  • PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід
Новини компаній
17:00, 16 вересня 2021 р.

PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід

Новини компаній

8 вересня в Києві відбулася щорічна, ХІІІ-та за рахунком Міжнародна конференція «PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку СТМ - український та зарубіжний досвід».

Це щорічна міжнародна практична зустріч, яка дозволяє відділам ВТМ роздрібних мереж і компаній-постачальників почати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії й тактики ефективного розвитку бізнесу.

Організатором конференції виступила В2В медіа-група TradeMasterGroup.

PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід, фото-1

Розподіл учасників за сферами діяльності виглядав так:

  • виробники – 49%
  • рітейлери – 22%
  • суміжні галузі – 16%
  • дистриб’ютори – 9%
  • ЗМІ – 29%

Розподіл аудиторії за рівнем менеджменту виглядав наступним чином:

  • СЕО, генеральний директор – 18%
  • національний менеджер – 12%
  • керівник ВТМ – 11%
  • комерційний директор – 11%
  • менеджер із продажів – 11%
  • директор з продажів – 9%
  • директор з розвитку – 8%
  • директор з маркетингу, маркетолог – 7%
  • власник – 5%
  • бренд-менеджер, продукт-менеджер – 5%
  • керівник ЗЕД – 3%
PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід, фото-2

Партнерами конференції стали компанії:

  • Генеральний партнер - Consulting for Retail
  • IТ – Партнер – I-Logistics 
  • Логістичний оператор №1 в Україні - Global Ocean Link 
  • Палетный партнер – Богач Плюс
  • Логістичний Партнер - Global Logistics 
  • Логістичний Партнер – WareTeka
  • Енергетичний Партнер - Компанія ЕНЕРДЖІ ГМБХ
  • Партнер логістичних технологій - Вантаж-логістика
  • Склад сервіс – Партнер системних рішень для складської логістики
  • SKU Logistic – Логістичний Партнер
  • YouCoach – Трансформаційний Партнер
  • Автосервісний партнер МАК-АВТО
  • Партнер кава-брейків – Фенікс Інвест Трейд

Конференція відбувалася одночасно у двох тематичних залах.

У головному залі на початку конференції з привітальним словом до учасників виступив модератор Сергій Євтушенко, засновник роздрібної мережі «Червоний маркет».

PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід, фото-3

Відкрив серію виступів Максим Машляковський, СЕО Foresight & Predictive Analitics. Він презентував огляд «Шлях споживача. Між брендами та ВТМ. Аналітика ВТМ». Спікер надав аналіз, що саме відбулося зі споживчими настроями протягом останніх місяців.

Спікер зазначив, що тенденція 2020 року, коли ВТМ зростали швидше, ніж ТМ, зберіглася і у 2021-му. Причому в Україні зростання відбувалося швидше, ніж в інших країнах Європи. Це пояснюється тим, що наша країна має одну з найнижчих часток ВТМ серед європейських держав.

Сесія в другому залі була присвячена Інноваціям і технологіям розвитку ВТМ.

Де також були порушені важливі питання впливу новітніх технологій на процес створення успішних ВТМ.

Після вступу модераторки сесії Лесі Іванченко, заступниці генерального директора з торгівлі та маркетингу ТОВ «Супермаш», слово взяв Юрій Кузьмяк, експерт ринку FMCG з понад 15-річним досвідом роботи на керівних посадах в рітейлі в Україні та за кордоном. Він представив доповідь «Рітейл та Private Label після COVID-19».

PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід, фото-4

Спікер наголосив, що сучасні реалії поставили перед рітейлом нові виклики: потребу бути «креативними», експериментувати у діджитал та фізичних каналах для постійної розваги, створення клієнтського досвіду, інтеграція онлайн і офлайн каналів продажів тощо. Також він підкреслив, що фізичні магазини ще не сказали свого останнього слова –для них також вистачить місця на ринку, як театри, вони зможуть розважати людей, створюючи для них нові емоції та пригоди.

По завершенню ділової часини Конференції, яка включала в себе виступи спікерів та 2 годинні переговори виробників і постачальників з представниками рітейлу, відбулося урочисте вручення Національних премій PrivateLabel-2021.

Заключна частина була відзначена спілкуванням учасників в неформальній обстановці під час щедрого фуршету та живої музики, яка допомогла учасникам розслабитися після напруженого робочого дня Конференції.

PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід, фото-5

Повну підсумкову статтю з короткими тезами по доповідям спікерів, можна прочитати на веб-сайті компанії TradeMasterGroup по посиланню - https://cutt.ly/HEq4cSd

Переслідуючи інтереси розвитку вашого бізнесу, зростання професійної майстерності, Ви можете приєднатися до наступних конференцій, які буде проводити компанія TradeMasterGroup:

Чекаємо на вас на цих бізнес-заходах!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...