До Міжнародного дня жіночого підприємництва (Women's Entrepreneurship Day) український бренд VK Cosmetics презентував спеціальний проєкт присвячений дієвим та героїчним жінкам, котрі здатні змінити майбутнє. На захід завітали: волонтерка та телеведуча Тетяна Гончарова, співачка та підприємиця Світлана Третякова, волонтерка та фітнес-тренерка Ксенія Літвінова, а також багато інших.
Презентація косметики для жінок, що діють та створюють
Міжнародний день жіночого підприємництва, як відомо, присвячений відзначенню сили та креативності жінок у світі. Рух жінок-підприємниць є глобальною світовою ініціативою, в Україні теж з року в рік зростає кількість підприємливих красунь, котрі відкривають власну справу. За даними Опендатабот, частка ФОПів-жінок стрімко зростає впродовж останніх років, починаючи з 2017 року. До повномасштабної війни частина жінок-підприємиць в Україні не перевищувала 51%. У 2023 році вона становила вже – 57%, а у 2024 році ще більше – 61% нових ФОПів. Це – 154 920 підприємство! Найвища частка нових ФОП, відкритих жінками: Київська (62,6%), Одеська (63,1%), Хмельницька (63,1%) та Полтавська (63,2%) області.
«Проєкт, заснований нашим брендом VK Cosmetics, присвячений таким підприємливим жінкам, – каже засновниця бренду Вікторія Кацадзе. – Ми пишаємось нашими жінками й переконані, що кожна має надзвичайну силу всередині та здатна на неймовірні справи. Близько 10 років я накопичувала знання та виношувала ідею створення українського космецевтичного бренду, щоб у 2024 році створити доглядову косметику VK Cosmetics. Він має ті самі цінності, що й українські жінки – дієвість та результативність. Саме тому VK Cosmetics – це косметика, що діє, для жінок, які діють».
Такі жінки відкривають нові послуги та сервіси, займаються волонтерством, підтримують переселенців, започатковують новітні українські бренди, а окрім цього – встигають займатися дітьми та домом. Оскільки темп життя таких жінок доволі високий, вони потребують косметики, в котрій будуть впевнені, яка не вимагає складних протоколів. Під час глибинного дослідження аудиторії командою бренду був виявлений інсайт: у складний період жінки можуть отримати додатковий заряд енергії просто від того, що вони подобаються собі в дзеркалі. Жінка красива тоді, коли обирає себе – діє в тій сфері, яка її надихає та підсилює.
«При розробці продукту мною рухала мрія, – розповідає засновниця бренду VK Cosmetics Вікторія Кацадзе. – Я мріяла створити якісну доглядову косметику з найкращих компонентів. Як кажуть, як для себе! Кожного дня працювала з активами, інгредієнтами, шукаючи ідеальну формулу. VK Cosmetics – це не холодний бізнес-прорахунок, а шалене захоплення, український продукт для наших жінок та цілого світу. Отже, сьогодні ми робимо косметику для жінок, що не сидять на місці, а діють і створюють. Для сучасної дієвої жінки, щоб мати мотивацію попори всі складності та війну – достатньо поглянути на себе. Зрозуміти – як гарно ти виглядаєш та рухатися далі! Адже, щоразу дивлячись на себе в дзеркало, не забувай – хто надихає тебе найбільше».