У Києві помітили рідкісний Alpina B10 Bi-Turbo. Лише 507 екземплярів у світі.
У Києві на вулицях столиці помітили справжній автомобільний раритет — Alpina B10 Bi-Turbo 1991 року. Цей седан є одним із 507 екземплярів, випущених між 1989 і 1994 роками, і вважається одним із найшвидших серійних автомобілів свого часу. Автолюбителі вже діляться фото та враженнями в соціальних мережах.
Технічні характеристики
- Двигун: 3,5-літровий рядний шістциліндровий з подвійним турбонаддувом.
- Потужність: 360 к.с. (265 кВт) при 6000 об/хв.
- Крутний момент: 520 Нм при 4000 об/хв.
- Розгін 0–100 км/год: 5,6 секунд.
- Максимальна швидкість: до 290 км/год — на рівні Ferrari 348 і Mondial того часу.
Така динаміка стала можливою завдяки модернізації стандартного двигуна BMW M30, включаючи встановлення двох турбонагнітачів Garrett T25, форсованих поршнів Mahle та системи регулювання тиску турбонаддува Bosch.
Особливості конструкції
- Підвіска: спеціальні пружини Alpina, амортизатори Bilstein спереду та автоматичні задні амортизатори Fichtel & Sachs.
- Гальмівна система: диски від Lucas Girling, більші за стандартні, навіть порівняно з BMW M5.
- Трансмісія: 5-ступінчаста механічна коробка передач Getrag 290.
- Особливості кузова: спеціальний передній бампер з написом "Alpina", задній спойлер, ексклюзивні легкосплавні диски та золотиста бічна графіка.
- Інтер'єр: спортивні сидіння та кермо.
Історія та унікальність
Alpina B10 Bi-Turbo була представлена на Женевському автосалоні у 1989 році та стала найшвидшим серійним седаном у світі на той час. Вартість розробки склала 3,2 мільйона доларів, а базова ціна автомобіля — 146 800 німецьких марок, майже вдвічі дорожче за BMW M5.
Alpina B10 Bi-Turbo залишається символом інженерної майстерності та ексклюзивності, і її поява на київських вулицях — справжнє свято для автолюбителів.
Ще не підписані на наш Telegram-канал "Головні новини Києва – 44.ua"? Тоді долучайтесь, щоб бути в курсі усіх актуальних, важливих та перевірених новин Києва, Київської області та України.