Повірка лічильників за новими правилами: що змінилось у Києві 

Керівництво «Київтеплоенерго» спростило процедуру повірки лічильників для киян. Про це повідомляє КМДА.

Що змінилось для жителів приватних та багатоповерхових будинків ?

У комунальному підприємстві зазначили, що повірка лічильників відбувається один раз на 3-4 роки. Раніше при повірці лічильника клієнту необхідно було замовити розпломбування та опломбування, а потім за результатом проведення повірки надати відповідні документи до «Київтеплоенерго» для внесення даних про повірку до бази.

Відтепер процедура повірки лічильників гарячої і холодної води змінилась шляхом запровадження нововведення:

"Для врегулювання питань повірки лічильників запрацювала гаряча лінія «Київтеплоенерго»: (044) 207-88-88. Цей сервіс спрощує процедуру здійснення повірки", - повідомили в КМДА.

Після звернення клієнта на гарячу лінію «Київтеплоенерго» забезпечить розпломбування чи опломбування приладів під час проведення повірки! Свідоцтва про її проведення автоматично вносять до бази даних підприємства, а клієнту не потрібно витрачати час на передачу документів.

Чому це важливо ?

  • Результати повірки визначають правильність нарахувань, тобто підтверджують справність лічильника та достовірність його показань.
  • Якщо лічильник не повірено, його дані не приймаються. У такому разі нарахування проводять не за фактичним споживанням, а за середніми обсягами: для опалення – за минулий опалювальний період (з урахуванням показань будинкового лічильника на основі урядової Методики № 315), а для гарячої води – за останні 12 місяців.
  • Вчасно проведена повірка гарантує коректність нарахувань за спожиті послуги, а клієнту не потрібно буде звертатись за перерахунком.
Новини компаній
09:30, Сьогодні