Тисячі українців щодня обирають будівельні гіпермаркети «ЛЕРУА МЕРЛЕН» для зручних покупок під одним дахом. Тут можна купити все, що потрібно для будівництва, ремонту, декору чи облаштування дачі та саду: від цегли, цементу, будівельних сумішей до меблів для дому та дачі, освітлення, предметів інтерʼєру, штор та рослин. Без зайвих витрат часу та компромісів у якості й за кращою ціною, адже цінова стратегія компанії зосереджена на тому, щоб пропонувати українцям найкращі товари за якомога нижчою ціною.
У магазинах мережі представлені понад 30 000 товарів у п’яти основних напрямках: будівництво, ремонт, дім, сад і інтер’єр. Понад 65% асортименту — це товари українських виробників, решта — товари власних торговельних марок, а також ретельно підібрані товари з різних країн світу.
Власні бренди забезпечують безкомпромісну якість за оптимальну ціну
В українській мережі гіпермаркетів представлені 14 власних брендів, які LEROY MERLIN розробляла спеціально для окремих категорій товарів.
«Власні торговельні марки — це особлива перевага. Фактично, ми не просто продаємо товари, а створюємо їх під запит наших клієнтів», — розповідає директор із закупівель мережі будівельних гіпермаркетів «LEROY MERLIN Україна» Олександр Бетер. За його словами, при створенні власних торговельних марок компанія переслідує кілька ключових цілей: по-перше, це співвідношення ціни та якості, доступності товару для покупців; по-друге, це ексклюзивність товарів; по-третє, це сумісність брендів в одному інтерʼєрі.
За словами керівників торговельної мережі, завдяки масштабам закупівель, ціни на товари власних брендів до 30% нижчі, ніж у конкурентів. При тому, що багато товарів можна придбати виключно у фірмових магазинах компанії.