Зниклі квитки та технічні збої: що відбувається з онлайн-продажем у Києві

У Києві та області відновили продаж квитків на поїзди, але з перебоями.

Укрзалізниця знову відкрила онлайн-продаж квитків, проте система працює в резервному режимі. Жителі Києва та області можуть купувати нові квитки та повертати придбані раніше, але через велике навантаження можливі технічні збої.  

Як купити квиток і що робити з уже придбаними?  

Архів квитків у застосунку тимчасово недоступний, проте всі квитки залишаються дійсними. Їхні PDF-дублікати можна знайти у листах на електронній пошті, вказаній під час купівлі. Якщо квиток не з’явився у вхідних, радять перевірити папку «спам».  

Як пройти на посадку в Києві?  

Для посадки на потяг з Київського вокзалу чи станцій області можна використати:  

  • PDF-квиток з електронної пошти  
  • скріншот квитка із застосунку  
  • квитанцію про оплату з банківського застосунку  

Як повернути квитки?  

Якщо потрібно повернути квиток або отримати відшкодування за автокупівлю, це можна зробити через спеціальну форму на головній сторінці застосунку.  

Важливо: система працює нестабільно  

«Оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі, тож просимо пасажирів користуватись застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі», – зазначили в Укрзалізниці.  

Компанія запевняє, що продовжує працювати над стабілізацією онлайн-систем.

Ще не підписані на наш Telegram-канал "Головні новини Києва - 44.ua"? Тоді долучайтесь, щоб бути в курсі усіх актуальних, важливих та перевірених новин Києва, Київської області та України.