Після 24 лютого 2022 р., умови роботи українського бізнесу кардинально змінились. Як знайти точку опори і продовжити діяльність у кризових умовах - розповімо на прикладі компанії “Шнейдер Електрік Україна”, провідного світового оператора ринку автоматизації та енергоменеджменту.
У компанії Schneider Electric завжди розуміли, що найбільша цінність — це люди. Тому після 24 лютого було створено внутрішній фонд підтримки українських співробітників. Людям допомогли з евакуацією у безпечні місця, а тим, хто виїхав за кордон, надали тимчасове житло. Також було зроблено усі необхідні виплати працівникам. Крім початкової пожертви у розмірі 1 млн. Євро, було запущено внутрішню краудфандінгову кампанію, що дозволяє усім співробітникам підтримати своїх українських колег та їх сім'ї необмеженою сумою.
Міжнародна корпорація Schneider Electric також організовала благодійну ініціативу щодо підтримки українських громадян. В рамках цієї ініціативи, Schneider Electric передане електричне обладнання вартістю 4 млн. Євро, щоб відновити енергопостачання і повернути світло у будинки понад 1,5 мільйонам українців у 1300 містах, які залишились без світла. Це автономні засоби освітлення та електроживлення — їх отримали територіальні громади, де поки що неможливо відновити світло. Також надано обладнання для відновлення пошкоджених магістральних мереж та електропідстанцій енергопостачання по усій Україні. Schneider Electric вже передала дві партії електричного обладнання ДТЕК для відновлення пошкоджених елоектромереж. Перша партія обладнання використовувалась у таких містах як Ірпінь, Буча, Бородянка Київської області, а також у Павлограді Дніпропетровської області. Друга партія обладнання вже передена на Схід і Південь України, зокрема до Миколаївської області. Найближчим часом очікується третя партія поставки обладнання у найбільш постраждалі населені пункти України.