Національний камерний ансамбль «Київські солісти» в атмосферному акустичному залі старовинної Кірхи Святої Катерини в самому серці Києва запрошує вас в унікальну музичну подорож через Європу XVII-XVIII століть, представляючи п’ять національних барокових традицій у хронологічному порядку. Від англійської театральної музики Перселла до італійської концертантності Вівальді, від німецької галантності Телемана до англо-німецького синтезу Генделя та кульмінації у поліфонічній досконалості Баха.

Програма:

Генрі Перселл (1659-1695)

Сюїта з «Абделазера», Z.570 (1695)

  • Увертюра
  • Рондо
  • Арія
  • Арія
  • Менует
  • Арія
  • Жиґа
  • Горнпайп (англійський бароковий танець)
  • Арія

Сюїта з музики Перселла до трагедії Афри Бен «Абделазер, або Помста мавра» демонструє майстерне письмо композитора для струнного оркестру. Знамените рондо, увічнене Бенджаміном Бріттеном у «Путівнику молодої людини по оркестру», надає захопливий початок, що демонструє різноманітність, очікувану від барокової театральної музики. Дев’ять оригінальних частин сюїти пропонують настрої від повільних і ніжних до жвавих і живих, з рухливими пасажами, що ідеально пасують для камерного ансамблю.

Антоніо Вівальді (1678-1741)

Концерт для двох скрипок ля мінор, RV 522 op. 3 № 8 «L’estro armonico» (1711)

  • Allegro
  • Larghetto e spiritoso
  • Allegro

Солісти: Володимир Кисельов і Василь Луканюк

Один із найвпливовіших подвійних концертів із збірки «L’estro armonico» (Амстердам, 1711), з яскравим діалогом двох солістів і енергійними tutti; частини - у формі італійського тричастинного концерту.

Георг Філіп Телеман (1681-1767)

Увертюра-сюїта ре мажор з «Музики для столу» (Tafelmusik), TWV 55:D1 (1733)

  • Увертюра
  • Пасеп’є І
  • Пасеп’є ІІ
  • Антре (Entrée)
  • Лур

З прославленої «Музики для столу» Телемана (1733), ця сюїта втілює елегантну розважальну музику барокової епохи. Спочатку складена для урочистих обідів, Тафельмузика демонструє геній Телемана у створенні мелодій та блискучому інструментальному письмі. Сюїта поєднує стиль французької увертюри з різноманітними танцювальними частинами, пропонуючи як велич, так і інтимні камерні текстури.

Георг Фрідріх Гендель (1685 - 1759)

Кончерто ґросо соль мажор, Op. 6, № 1, HWV 319 (1739)

  • Largo - Allegro
  • Largo - Allegro
  • Largo
  • Allegro
  • Allegro

Гендель написав свої 12 «Великих концертів» Op. 6 у 1739 році, взявши за основу модель Арканджело КОРЕЛЛІ. Ці концерти поєднують елементи французької увертюри, італійської симфонії, різноманітних танців та оперних арій.

Додавання Генделя в наш концерт створить прекрасний баланс національних шкіл - англійська (Перселл), італійська (Вівальді), німецька (Телеман, Бах) та англо-німецька (Гендель) барокові традиції.

Йоганн Себастьян Бах (1685-1750)

Бранденбурзький концерт № 3 соль мажор, BWV 1048 (1718)

  • Allegro
  • Adagio (два акорди з можливою каденцією)
  • Allegro

Третій Бранденбурзький концерт Баха містить дев’ять солюючих струнних у трьох родинах - три скрипки, три альти та три віолончелі - з акомпанементом континуо. Це створює багату, однорідну текстуру, де Бах розподіляє увагу серед верхніх голосів винахідливими способами. Знамените одномірне Adagio надає можливість для імпровізованих прикрас, з’єднуючи дві енергійні частини Allegro.

Дириґент - Антоній Кедровський

Партія клавесину - Ольга Шадріна-личак

УВАГА! Прохід та проїзд до Кірхи Святої Катерини (вул. Лютеранська, 22) здійснюється виключно зі сторони вулиці Хрещатик